Isteni fogásaink

Hozzánk kizárólag olyan alapanyagok kerülhetnek be, amelyeket mi magunk is kóstoltunk és finomnak ítéltünk. Nagy körültekintéssel válogatunk és ami nem megfelelő, azt visszadobjuk. Ami viszont átmegy a rostán, az minden esetben minőségi, külalakra is tetszetős, ép és természetesen nagyon finom is lesz.

Igazi művészetként tekintünk a halsütésre. Sokan nem tudják, de az elkészítés során csak egy nagyon rövid időtartam az – kb. 1-1,5 perc –, amikor a hal tökéletesen sült állapotban van. Ezeket a pillanatokat kell elkapnunk ahhoz, hogy a lehető legigazibb halas élményt nyújthassuk. Az, hogy ez a sütés során mikor jön el, természetesen fajtánként és méretenként is eltérő. Na ugye, hogy nem is annyira könnyű műfaj ez?

Chef a’la hal: pataky péter

Folyamatosan kísérletezünk új fogásokkal, ami miatt sokszor új, még ismeretlen vizekre evezünk. Ilyenkor jól jön a szakmai segítség, egy ízig-vérig profi, aki fogja a kezünket. Ezért is kerestük fel Pataky Pétert, akire hihetetlenül felnézünk. Szakmailag nagyon magas szintre jutott, de azóta sem állt meg. Ő az a típus, aki folyamatosan pörög, állandóan valami újításon agyal. Mivel a szimpátia és a tisztelet kölcsönös, így már az első alkalomtól úgy éreztük, hogy egy csónakban evezünk. Együtt találjuk ki és fejlesztjük tökélyre az újításokat. Peti a betanítás fázisait is menedzseli és még a rendszeres minőség ellenőrzésre is kiterjed szakértő figyelme.

Bemelegítésnek

Kávék

A teljes csakhal kínálatunk

Megéheztél? Foglalj asztalt!

Asztalfoglalásod e-mailes vagy telefonos visszaigazolást követően lesz érvényes!

Ha inkább online rendelnél

Ha inkább otthon élveznéd a finom halainkat, akkor rendelj online és mi házhoz visszük neked frissen, ízletesen! Az online kiszállításban partnerünk a Netpincér és a Wolt.

Kiszállítást Debrecenben vállalunk, minden nap 10 és 20 óra között!

Nézd meg mit rendelhetsz online:

NetpincérWolt

#csakhal_bisztro

Foglalj asztalt, mielőtt elhalásszák: E-mail: info@csakhal.hu Telefon: +36-70 / 6333-625