Isteni fogásaink

Hozzánk kizárólag olyan alapanyagok kerülhetnek be, amelyeket mi magunk is kóstoltunk és finomnak ítéltünk. Nagy körültekintéssel válogatunk és ami nem megfelelő, azt visszadobjuk. Ami viszont átmegy a rostán, az minden esetben minőségi, külalakra is tetszetős, ép és természetesen nagyon finom is lesz.

Igazi művészetként tekintünk a halsütésre. Sokan nem tudják, de az elkészítés során csak egy nagyon rövid időtartam az – kb. 1-1,5 perc –, amikor a hal tökéletesen sült állapotban van. Ezeket a pillanatokat kell elkapnunk ahhoz, hogy a lehető legigazibb halas élményt nyújthassuk. Az, hogy ez a sütés során mikor jön el, természetesen fajtánként és méretenként is eltérő. Na ugye, hogy nem is annyira könnyű műfaj ez?

Chef a’la hal: pataky péter

Folyamatosan kísérletezünk új fogásokkal, ami miatt sokszor új, még ismeretlen vizekre evezünk. Ilyenkor jól jön a szakmai segítség, egy ízig-vérig profi, aki fogja a kezünket. Ezért is kerestük fel Pataky Pétert, akire hihetetlenül felnézünk. Szakmailag nagyon magas szintre jutott, de azóta sem állt meg. Ő az a típus, aki folyamatosan pörög, állandóan valami újításon agyal. Mivel a szimpátia és a tisztelet kölcsönös, így már az első alkalomtól úgy éreztük, hogy egy csónakban evezünk. Együtt találjuk ki és fejlesztjük tökélyre az újításokat. Peti a betanítás fázisait is menedzseli és még a rendszeres minőség ellenőrzésre is kiterjed szakértő figyelme.

Bemelegítésnek

Kávék

A teljes csakhal kínálatunk

Megéheztél? Foglalj asztalt!

Asztalfoglalásod e-mailes vagy telefonos visszaigazolást követően lesz érvényes!

Ha inkább online rendelnél

Ha inkább otthon élveznéd a finom halainkat, akkor rendelj online és mi házhoz visszük neked frissen, ízletesen! Az online kiszállításban partnerünk a Netpincér és a Wolt.

Kiszállítást Debrecenben vállalunk, minden nap 10 és 20 óra között!

Nézd meg mit rendelhetsz online:

NetpincérWolt

#csakhal_bisztro

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.

Foglalj asztalt, mielőtt elhalásszák: E-mail: info@csakhal.hu Telefon: +36-70 / 6333-625